DaŽniausiai užduodami klausimai

Kaip atsiskaityti už prekes?
Už prekes galite atsiskaityti elektronine bankininkyste (per Stripe mokėjimų sistemą, į kurią būsite nukreipti automatiškai), bankiniu pavedimu arba dovanų kuponu. Užtikriname, kad visi mokėjimo būdai yra 100% saugūs.

Ar prekių kainos el. parduotuvėje yra pateiktos su PVM?
Visi mokesčiai į kainą yra įskaičiuoti.

Ar galite išrašyti sąskaitą?
Taip, sąskaita yra sugeneruojama automatiškai ir iškart, po atlikto mokėjimo, yra išsiunčiama el. paštu.

Ar prekių pristatymas kainuoja?
Siuntimas paštu Lietuvoje yra NEMOKAMAS; paštomatu - 3€; į užsienį 4€.

Kaip galėčiau atsiimti prekę?
Mūsų prekėms teikiame pristatymą Lietuvos paštu neregistruotu laišku arba Omniva / LP Express paštomatais. Jei dėl tam tikrų priežaščių pristatymo būdas Jums nėra tinkamas, prašome susisiekti su mumis el. paštu: [email protected], arba telefonu: +3706 87 81 441.

Ar siunčiame laiškus į užsienį?
Taip, galime pristatyti laiškus į bet kurią šalį už papildomą 4€ mokestį.

Per kiek laiko pristatysite laišką?
Laiškai Lietuvoje yra pristatomi NEMOKAMAI, per 2-5 d.d., o laiškai į užsienį per 14 d.d. nuo pasirinkto laiškų siuntimo etapo (šventiniu laikotarpiu, dėl didelio srauto, pristatymas gali vėluoti):
1 etapas spalio 4d.;
2 etapas spalio 18d.;
3 etapas lapkričio 1d.;
4 etapas lapkričio 15d.;
5 etapas lapkričio 22d.;
6 etapas gruodžio 2d.;
7 etapas gruodžio 8d.;
8 etapas gruodžio 15d.
Atnaujinta pristatymo informacija: Norėdami užtikrinti laiškučių pristatymą iki Kalėdų, nuo 7 etapo laiškai bus siunčiami tik registruotu paštu (+1€); arba paštomatu (+3€), nemokamo pristatymo, neregistruotu laišku, nelieka.

Ar spėsite pristatyti laišką iki Kalėdų?
Taip, užtikriname, kad laiškas atkeliaus iki švenčių, jei visa kontakinė informacija buvo užpildyta teisingai.

Ką daryti, jei laiško negavau per nurodytą pristatymo terminą?
Prašome atsižvelgti, kad šventiniu laikotarpiu siuntos gali vėluoti. Negavus siuntos per 14 dienų prašome mus informuoti el. paštu. Už nepristatytas siuntas dėl pateikto netikslaus adreso neatsakome.

Ką daryti, jei prekė neatitiko mano lūkesčių? Ar galiu ją grąžinti?
Jei prekė neatitiko Jūsų lukesčių, grąžinimai nėra priimami, tačiau labai laukiame tiek Jūsų šiltų atsiliepimų, tiek kritikos - tobulėjimui ribų nėra. Jei prekę gavote sušlapusią, purviną, ar kitaip pažeistą, prašome su mumis susisiekti el. paštu: [email protected] nurodydami pažeidimą bei nuotraukas.

Ar galiu pakeisti savo kontaktinį adresą ar atšaukti užsakymą?
Taip, nedelsiant susisiekite su mumis nurodydami užsakymo numerį, naujus kontaktinius duomenis / atšaukimo priežastį.

Norime įsigyti didelį laiškų kiekį savo įmonės darbuotojų vaikams, kaip būtų patogiausia tai atlikti?
Susisiekite su mumis el. paštu: [email protected], arba telefonu: +3706 87 81 441, rasime patogiausią būdą kaip surinkti duomenis apie vaikus ir pateikti informaciją mums, galėsite apmokėti bankiniu pavedimu ir prireikus išrašysime sąskaitą faktūrą.

Ar galima įsigyti dovanų kuponą?
Taip, norint įsigyti elektroninį dovanų kuponą, susisiekę su mumis el. paštu. Dovanų kuponas bus gražiai apipavidalintas su vienkartinio panaudojimo nuolaidos kodu sutartai sumai ir pageidaujamu tekstu.

Pingvinas su sniego gniūžtėmis
Adresas

Ukmergės g. 219
Vilnius 09222

Kontaktai

[email protected]
+3706 87 81 441

FB | Instagram:
@kaledulaiskas.lt

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškius

© 2021 Visos teisės saugomos www.kaledulaiskas.lt